woensdag 28 mei 2014

Dacia Sandero Tuning en Racing

Tekst en foto’s: Stijn.

Ik rij sinds 1oktober 2011 met een sandero DCI 75 lauréate (grijs) .

Nooit enige spijt van mijn aankoop gehad en heb er nu al bijna 3 jaar en 100.000 km plezier van.
Ook ben ik al 3 jaar aan de auto aan het werken zowel motorisch als looks ...

De motor produceert nu op maximum stand iets van een 200 pk . Met een ophanging gedeeltelijk overgenomen van logan cupcar, KW schroefveren ,breedste velgen, gestript interieur, cold air intake systeem , wifi interface op de OBDII poort, trothle responce adjuster.

En nog veel meer ditjes en datjes... Waaronder veel dingen waar ik de inspiratie op mcvjournaal heb gehaald :)

Ik heb op de dag van aankoop zelf ook een Facebook pagina aangemaakt waar ik zowat een logboek op zet ... Een jaar later is daar dan ook nog rob zijn Dacia bijgekomen --> Dacia Tuning & Racing ( www.facebook.com/beldacia)

Mijn vraag is dus of u het eventueel zou zien zitten om hier iets over op de site wil zetten en/of in de lijst van daciasites zetten. Zou me veel plezier doen.

Ook zal ik bij deze mail wat foto's meesturen, moest je het nuttig of fijn vinden mag je ze gebruiken zoals je wil .

Ten laatste zou ik je nog willen feliciteren met de site, ik en waarschijnlijk veel andere Dacia rijders hebben er veel aan gehad.

Dacia Sandero gepimpt 01 Dacia Sandero gepimpt 02
Dacia Sandero gepimpt 03 Dacia Sandero gepimpt 04
Dacia Sandero gepimpt 05 Dacia Sandero gepimpt 06
Dacia Sandero gepimpt 07 Dacia Sandero gepimpt 08
Dacia Sandero gepimpt 09 Dacia Sandero gepimpt 10
Dacia Sandero gepimpt 11 Dacia Sandero gepimpt 12

Klik voor een grotere foto.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Dokker, Lodgy en Logan MCV vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Sandero (Stepway) vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Duster (SUV) vind je Hier.

Alle prijzen en specificaties en brochures 2013 vind je Hier.

Heel veel tips, trucs, techniek, tunen en pimpen vind je Hier.

Alles over vakantie en kamperen met de Dacia vind je Hier.

En nog veel meer Dacianieuws en foto’s ook op twitter en facebook.

Geen opmerkingen: